woensdag 19 januari 2011

Lunch.be



"Verdorie, is de fax met de broodjes-bestelling al vertrokken? Alweer vergeten bestellen!""Ik had toch een broodje Martino zonder ansjovis besteld?"
"Ik heb geen gepast geld bij, kan ik morgen mijn broodje afrekenen?"
"Kon ik maar mijn broodje van thuis of via SMS bestellen..."


Komen deze uitspraken u bekend voor? Tijd om komaf te maken met de dagelijkse beslommeringen in uw bedrijf bij het bestellen van de dagelijkse belegde broodjes.
Lunch.be biedt de perfecte oplossing voor bedrijven die regelmatig belegde broodjes bestellen voor hun personeelsleden.

De voordelen op een rijtje:

■Elke medewerker kan online zijn/haar eigen broodje bestellen, voor de dag zelf of een latere datum. Zelfs per SMS.

■Bestellingen worden op een vast tijdstip gecentraliseerd en automatisch per fax naar de leverancier (broodjeszaak) gestuurd. Geen manueel werk meer voor de receptie.

■Overzichtelijke lijst van het aanbod van de broodjeszaak, inclusief alle opties en correcte prijzen.

■Dagelijks kunnen de gebruikers een herinnering ontvangen op een door hen bepaald tijdstip.

■Vrije keuze van leverancier. Zelfs voor leveranciers die nog niet in het aanbod van lunch.be zijn opgenomen.

■Mogelijheid tot het bijhouden van een online kasboek: lunch.be kan alle individuele bestellingen en betalingen van de gebruikers registeren en een individueel saldo bijhouden. Geen discussies meer over centen!

Wat kost het?

U kan lunch.be onbeperkt en gratis gebruiken gedurende 3 maanden na de eerste bestelling, ongeacht het aantal gebruikers.
Daarna kan u vrijblijvend een abonnement nemen op het gebruik van LUNCH.BE. De abonnementsprijs is afhankelijk van het aantal individuele
gebruikers binnen uw bedrijf.

Klik hier voor meer info

Geen opmerkingen: