maandag 30 mei 2011

Telenet

Beste leden

Af en toe iets positiefs over onze aanbieders van internet mag ook wel eens.
Door een probleem met de betaling werd mijn internet afgesloten.
In mijn geval natuurlijk grote paniek.
Wetende dat men enkel de aansluiting opnieuw tot stand brengt bij het binnen krijgen van de
betaling. Minstens drie werk dagen.

Nu deed ik een telefoontje naar Telenet, en kreeg een zeer vriendelijke behulpzame dame aan de lijn.
Met name Nele De Vlieger van de facturatie. Ze begreep mijn situatie en zei me er alles aan te doen een oplossing te zoeken. Ik natuurlijk blij. Luttele seconden later, kon ze mij besvestigen dat ze bij Telenet de service naar hun klanten en mijn probleem belangrijk genoeg vonden om mijn aansluiting terug tot stand te brengen per uitzondering.

En kijk, een half uurtje later kan ik jullie weer op de hoogte brengen op onze blog.

Dus bij deze wil ik Telenet en zeker in het bijzonder Nele De Vlieger bedanken....!!!!!

Ik weet nu waarvoor dat lachende gezichtje staat, its me!!!!!!!

Geen opmerkingen: