dinsdag 7 oktober 2008

Helen Donners


Beter laat dan nooit.. vrij duidelijk wie de geoefende fotograaf is en wie beginner :-) Heb aan Tom van cookoreat beloofd om foto door te sturen zodat hij ze ev op website kan plaatsen, hopelijk ok voor de 'eigenaar' ervan.

Ik plan later op de maand ev nog wel eens een 2e editie, laat het dan wel weten. Jeroen liet me weten dat hij een poging waagt volgende vrijdag, mocht ik dan niet naar Egypte vertrekken had ik wel eens naar de westhoek gekard.


Helen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als fotograaf van dienst heb ik zeker geen bezwaren dat die foto op de site staat. Ten eerste was het mijn toestel niet, en ten tweede sta ik er zelf niet op: waarover zou ik dan moeten klagen? :-)

Alleszins mensen, als Helen nog eens kookt, zeker inschrijven want het was ambiance!

Aan Helen: zijn de email adressen nog verspreid geraakt, want ik heb nog niks ontvangen.

Ringo

Unknown zei

cook-or-eat in 't land vd farao's ?
Geef maar een dag/uur/plaats Helen ;-)

Poging van vrijdag was succes.
Lekker eten, verrassende tafelgenoten en veel plezier!!

Op naar de volgende tafel...

groetjes,
Jeroen