zondag 12 oktober 2008

Veronique

Hallo,
Uw link gevonden via Libelle
Het idee is schitterend!
Vol enthousiame wil ik me inschrijven (ik kook nml heel graag maar heb niemand om voor te koken) Echter maak ik me tijdens de inschrijving toch een bedenking: veiligheid...elke anonieme internet gebruiker kan zich aanmelden... Stel je voor: ik -alleenstaande moeder met baby - nodig onbekenden uit bij mij thuis ... volledig weerloos...
Jammer!
Veel succes met uw verhaal. Ik zal het persoonlijk verder uitdragen!!
Mvg,
Veronique





Dag Veronique
Ik kan je bezorgdheid begrijpen.
Daarom dat we aan diegene die zich inschrijven enkele persoonlijke gegevens vragen.
Diegene die deze gegevens op de site zetten hebben geen slechte bedoelingen.
Als je een etentje aanmaakt en iemand schrijft zich in, krijg je van deze personen een mail met hun persoonlijke gegevens.
Ook alle info van het etentje word bewaard, zodat een controle nadien ook steeds mogelijk is.
We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de veiligheid van onze leden.
Dus proberen maar.
Je kan ook steeds vragen aan een vriend of vriendin dat ze zich dadelijk bij je inschrijven.

Geen opmerkingen: