zaterdag 18 oktober 2008

Inneke Heselmans

Voor de eerste keer vreemde mensen in je huis ontvangen , die dan ook nog eens hun voeten onder tafel schuiven om hun buik te vullen !! Vreemd , maar uiteindelijk superspannend en mega tof ! De bel gaat , de eerste gast(e) arriveert , wie zal het zijn ???? Zenuwen overvallen je op dat moment. Maar al snel was het ijs gebroken en arriveerden ook de 2 andere genodigden. Aperitief doet wonderen. Ik had dit niet gepland , maar dat is een goede start voor een geslaagde avond geweest.
Vermits ik een open keuken heb , ben ik nauw bij mijn gasten betrokken en kan ik me vlot in hun gesprek mengen.
Aan tafel verloopt alles vlot en gemoedelijk. Vier vrijgezellen van dezelfde leeftijd brengt stof genoeg mee om over te babbelen !
Ik had er geen idee van hoe lang m'n gasten zouden blijven , of hoe snel ze zouden vertrekken ?! Uiteindelijk zijn we in het salon beland met koffie en wijn en voor we het allemaal goed en wel beseften , was het middernacht.
Tijd om afscheid te nemen en misschien mekaar terug te treffen op een andere locatie.
Bedankt aan m'n gasten en cook-or-eat voor de gezellige avond !!!!!!
Inneke

Geen opmerkingen: